piątek, 1 stycznia 2016

"Modowe wyzwanie Minnie"-co to jest?+stylizacja w stylu Minnie

Kochani jak tam mija pierwszy dzień nowego roku? U mnie dobrze, właśnie napisałam do Disneya z prośba o współprace i mam nadzieję że odpowiedź będzie pozytywna.
Dzisiaj mam dla was post o Modowych Wyzwaniach Minnie w których India i Hattie wykonują różne zadania przygotowane specjalnie dla dziewczynek przez Minnie. Każdy odcinek trwa około 3 minuty i w każdym odcinku dziewczyny mają do pomocy profesjonaliste z danej dziedziny. Jeżeli nie oglądaliście tego w telewizji to możecie oglądnąć to na kanale Disney Channel Polska na youtube. Narazie na youtube zostały opublikowane 2 odcinki:
1.Stylizacje w którym dziewczynki musiały wystylizować się nawzajem, ale oczywiście musiały kierować się stylem Minnie.
2.Fryzury w tym wyzwaniu dziewczyny musiały wymyślić sobie nawzajem fryzury w stylu Minnie a zadanie było o tyle prostsze że fryzury wykonała profesjonalna fryzjerka.

Mam dla was także stylizacje z dodatkiem w stylu Minnie(wszystko jest z H&M):

Bluzka:

Spódnica:

Buty:

lub


Dodatek(opaska na włosy):



Mam nadzieję że post wam się spodobał jeżeli chcecie więcej stylizacji to piszcie w komentarzach czyje stylizacje, możecie podać także zdjęcie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyrażajcie swoją opinię, mówcie co u Was, podawajcie nowe informacje-każdy wasz komentarz jest udoskonaleniem bloga :) Ach! Pamiętajcie-nawet jedno słowo motywuje, kochani!