niedziela, 20 grudnia 2015

Identyczna bluza jaką ma Sofia Carson.

Dzisiaj tak jak codziennie przeglądałam bloga Martyny (Blog Martyny) i chciałam zrobić dla was post "Święta w stylu Minnie" lecz nie znalazłam odpowiednich ubrań. Następnie oglądnęłam posta z przed około godziny (Tu) i zobaczyłam te zdjęcia:(patrzcie na Sofie Carson)

i przypomniałam sobie że na stronie H&M.com widziałam identycną bluzę:


Podobał wam się post? Chcecie więcej takich postów?


JAK MOŻNA SIĘ DOMYŚLIĆ PO POCZĄTKOWEJ CZĘŚCI POSTA(TEJ NAD ZDJĘCIAMI) PRZYZNAJĘ(DLA WASZEJ PEWNOŚCI) ŻE ZDJĘCIA SKOPIOWAŁAM Z BLOGA MARTYNY. JEŻELI MARTYNA DO DLA CIEBIE BYŁBY PROBLEM TO USUNĘ TEGO POSTA.

4 komentarze:

  1. Kochana, nie ma problemu :*
    Te zdjęcia krążą wszędzie po sieci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. A tak w ogóle to wszystkie twoje posty są wspaniałe.

      Usuń
    2. Jejuu, dziękuję Kochana ♥ Jeszcze raz przepraszam, że odeszłam :c Może znaleźć Ci kogoś do pomocy?

      Usuń
    3. Nie ma za co. Rozumiem że nie masz pomysłów na blog ogólnie o Disneyu ale jak chcesz to możesz Pisać posty raz na jakiś czas jakbyś miała jakiś pomysł i jakbyś chciała coś zmienić w blogu to śmiało :). Jeżeli ktoś chciałby pomóc to mogłabyś tą osób dodać.

      Usuń

Wyrażajcie swoją opinię, mówcie co u Was, podawajcie nowe informacje-każdy wasz komentarz jest udoskonaleniem bloga :) Ach! Pamiętajcie-nawet jedno słowo motywuje, kochani!