piątek, 25 grudnia 2015

Świąteczne piosenki.

Na początku wybaczcie że teraz jestem mniej aktywna ale jestem u cioci i nie brałam ze sobą mojego laptopa ale dzisiaj go wzięłam i piszę tego posta bo to jedyny temat który przyszedł mi teraz do głowy.
Są święta a wiem że niektórzy z was mogą nie lubić kolęd lub już się im znudziły.
Mam dla was piosenki w wykonaniu Gwiazd Disneya, Sabriny Carpenter, Ariany Grande(ariana jest jakoś powiązana z Disneyem) i Angelic(nie jest ona z Disneya ale ją uwielbiam)

DOVE CAMERON I RYAN MCCARTAN:

Have Yourself a Merry Little Christmas - The Girl and the Dreamcatcher

Jest to świąteczna piosenka w stylu lat 40.



To cover piosenki Mariah Carey:

WIĘKSZOŚĆ AKTORÓW DISNEYA:
Do you want to build snowman

SABRINA CARPENTER:
Christmas the whole year round
ARIANA GRANDE:
Santa tell Me
i cover piosenki All I want for Christmas is You


ANGELIC:
Cover We Wish You a Merry Christmas:


i kolejny już ostatni cover piosenki All I Want for Christmas Is You





Mam nadzieję żepost wam się podobał. Post jest krótki ale spędziłam nad nim ponad godzinę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyrażajcie swoją opinię, mówcie co u Was, podawajcie nowe informacje-każdy wasz komentarz jest udoskonaleniem bloga :) Ach! Pamiętajcie-nawet jedno słowo motywuje, kochani!