wtorek, 17 listopada 2015

Artykuł o Dove Cameron we wrześniowym wydaniu magazynu "Twist"

Mam dla was artykuł o Dove zapraszam do dalszego czytania.


Dove Cameron:"Tęsknię za tatą każdego dnia"

Straciła ojca kilka lat temu. Na szczęście Dove udało się znaleźć sposób na to, aby się nie załamać.

Jeśli zapytasz, co jest ulubionym zajęciem aktorki wcielającej sie w role Liv i Maddie, odpowiedź może być jedna: oglądanie filmów. "Mogłaby nie robić niczego innego poza tym", zwierza się podekscytowana Dove Cameron. "Kocham kino miłością całkowitą! Oglądam dobre filmy, te złe, przerażające, okropne i kulturowe-kocham je wszystkie". Dove zwinięta w kłębek na kanapie odpala sobie komedię albo film sensacyjny. Z przyjemnością wraca do tych które już wcześniej widziała. "Zazwyczaj jest tak, że chłopak, przyjaciółka albo mama dziwią się, że oglądam cos kolejny raz. Dla mnie to żaden problem. Mogę jeszcze raz oglądnąć coś co widziałam wczoraj!", śmieje się Dove. "Kocham filmy i mogę je oglądać całymi dniami", mówi Dove. Ale kiedy tak opowiada o swojej ulubionej rozrywce, jej oczy robią sie wilgotne. Filmy przypominają jej o kimś bliskim jej sercu "Nikt nie podzielał w tem sam sposób mojej miłości do kina jak mój ojciec", Dove otwiera sie podczas rozmowy. "Umarł kilka lat temu". Trudno jest to opisać, ale kiedy Dove zaczyna mówić o swoim tacie, na jej twarzy maluje się smutek. "Razem potrafiliśmy zamówić całą masę fastfoodów i pójść z tym do kina. Nie na jeden film ale od razu na trzy! Uwielbiałam te nasze wypady", opowiada.
"Byliśmy bardzo podobni" 
Dove miała 15 lat, kiedy zmarł jej tata. Dziewczyna przyznaje, że przychodzą takie dni, w których ciężko jest jej poradzić sobie ze smutkiem ze stratą rodzica i ze złamanym sercem. Ale tłumaczy sobie, że jakaś część jego żyje w niej samej. "Do niedawna nie zdawałam sobie sprawy z tego, jak bardzo przypominam ojca", Dove wyznała. Mam po tacie nieśmiałość. Odziedziczyłam po nim miłość do matematyki i jego słuch muzyczny." Dove lubi mieć świadomość, że ma tyle wspólnego z tatą. "Dla mnie to jest cos wspaniałego" mówi. "Odkryłam to w sobie i sama do siebie mówie-łał tak bardzo przypominam tatę! Mam wrażenie że zawsze jest blisko. To jest dla mnie wyjątkowe."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyrażajcie swoją opinię, mówcie co u Was, podawajcie nowe informacje-każdy wasz komentarz jest udoskonaleniem bloga :) Ach! Pamiętajcie-nawet jedno słowo motywuje, kochani!