sobota, 28 listopada 2015

Przeprosiny i nabór

Kochani, chcę Was bardzo przeprosić, że przez długi czas nie dodawałam postów, a przede wszystkim przepraszam Oliwię! Mam informację dla osób chcących blogować, oraz kilka słów ode mnie. Zapraszam!



Doszłam do wniosku, że Disney nie jest odpowiednim dla mnie tematem do pisania. Nie mam weny, ani chęci pisania na ten temat. Po prostu poza obsadą "Violetty" nie fascynuje mnie żadna inna osoba z załogi Disneya. Do czego dążę?

Przepraszam, Oliwia, że Cię o tym nie powiadomiłam prywatnie, ale po prostu musisz mieć jakąś pomoc, a ja nic tutaj nie robię, z powyższych względów. Nie wiem, czy będę robiła. Mogę oczywiście nadal Ci pomagać, ale najprawdopodobniej nie będę pisać postów.

Robię nabór na moją/mojego zastępczynię/zastępcę. Wyślijcie mi maila, skupiając się na poniższych informacjach:


W zgłoszeniu napiszcie:
  • Imię;
  • Wiek;
  • Czy pisałaś/eś kiedyś bloga;
  • Jak długo czytasz bloga (ile o nim wiesz itp.);
  • Źródła informacji;
  • Czas na bloga;
  • Dlaczego to właśnie Ty masz dołączyć do redakcji bloga; 
  • Podać konto Google;
  • Podać, w jaki sposób można się z Tobą komunikować;
  • Znajomość Disneya;
  • Przykładowy post...
Chętni niech piszą na:

Tinivlovers@onet.pl

Bardzo proszę o wzięcie udziału w naborze!

4 komentarze:

  1. A może chciałabyś pisać posty tylko o tematyce Violetty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by mijało się z sensem, bo po prostu umieszczałabym to samo, co na moim drugim blogu :/ Od czasu do czasu może pojawi się coś ode mnie, chociaż raz w tygodniu. Przepraszam

      Usuń
  2. Rozumiem Cię :)
    Mnie też nikt nie interesuje spoza obsady Violetty, najbardziej ciekawi mnie życie Tini i dlatego piszę bloga tylko o niej :D

    OdpowiedzUsuń

Wyrażajcie swoją opinię, mówcie co u Was, podawajcie nowe informacje-każdy wasz komentarz jest udoskonaleniem bloga :) Ach! Pamiętajcie-nawet jedno słowo motywuje, kochani!