piątek, 2 października 2015

Hola!

Cześć wszystkim! Nazywam się Martyna Socha, mam 12 lat i jak pewnie wiecie z poprzedniego postu-założyłam tego bloga wraz z Oliwią. Może znacie mnie z tego bloga *klik*


Zapraszam do rozwinięcia po więcej szczegółów :)


Więc jeszcze raz. Poznajcie mnie bliżej :) Nazywam się Martyna Socha, mam 12 lat, pochodzę i mieszkam w małej miejscowości bardzo blisko Kielc. Interesuję się śpiewem, pisaniem piosenek, grą na pianinie i gitarze oraz tańcem Disco Dance i Jazz (zanim pomyślicie, że Disco Dance to disco polo, lepiej wpiszcie sobie na YouTube "Step by Step Kielce" i pooglądajcie filmiki). Zajmuję się tym wszystkim bardzo długo, a najkrócej tańczę-dopiero 4 lata. Dodatkowo uwielbiam rysować, malować, szkicować, kolorować i robić wszelkie inne rzeczy związane z malarstwem. Moje ulubione przedmioty w szkole to oczywiście muzyka, plastyka, j. polski oraz j. angielski. W domu uczę się jeszcze samodzielnie hiszpańskiego. Mam tylko jeden ulubiony serial Disneya, czyli "Violetta", a resztę również bardzo lubię, ale fioletową telenowelę uwielbiam, kocham! W jakimś stopniu zmieniła moje życie i gdyby nie ona-w życiu nie znalazłabym w sobie pasji do blogowania.

Przejdźmy teraz do części organizacyjnej, czyli koniec zanudzania moją postacią ;)

Ten jest o Disneyu, co można łatwo wywnioskować. Postaram się wypełniać oba blogi regularnie, chociaż jeżeli będę miała mniej czasu, to bardziej postaram się coś napisać na tym o "Violetcie"-ale zrozumcie-prowadzę go 2 lata i bardzo się z nim zżyłam! Lecz nie odchodząc od tematu.

Tak, jak pisała Oliwia-pojawiać się będą posty DIY, ale również modowe, recenzje, relacje, wywiady, porady i wszystkie inne, które znajdziecie na nagłówku. Postaramy się również o współpracę z The Walt Disney Company by mieć dla Was więcej tematów do pisania, ale także organizować konkursy.

To chyba tyle na wstępie. Mam nadzieję, że podoba Wam się wygląd i że spodobają Wam się posty. Na prawym pasku bocznym znajdziecie linki do kont społecznościowych bloga: Facebook, Ask oraz kontakt w postaci adresu e-mail.

Na początku bardzo proszę o komentarze na temat postów, wyglądu etc., ponieważ dopiero zaczynamy i chcę wiedzieć, nad czym musimy jeszcze popracować. Z góry dziękuję za Wasze opinie. Serdeczne pozdrowienia i buziaki!

Dziękuję za przeczytanie :)
Kochani, podoba Wam się blog?

Będziecie go czytać?

2 komentarze:

  1. Fajnie się zapowiada :)
    Będę go czytać :D
    Tymczasem zapraszam na mojego (i nie tylko :D ) bloga o książkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na mojego bloga i życzę dużo wyświetlonek

    OdpowiedzUsuń

Wyrażajcie swoją opinię, mówcie co u Was, podawajcie nowe informacje-każdy wasz komentarz jest udoskonaleniem bloga :) Ach! Pamiętajcie-nawet jedno słowo motywuje, kochani!