poniedziałek, 19 października 2015

Wywiad-Cameron Boyce

Cameron Boyce jest dobrze znany widzom Disney Channel z roli Luke'a Rossa w serialu „Jessie” – lecz ten młody utalentowany aktor tym razem zagra rolę czarnego charakteru w nowym filmie Disneya „Następcy”. Aby dowiedzieć się więcej, przepytaliśmy Camerona...

Tak na stronie Disney Channel opisany jest wywiad. Dziś Wam go udostępniam. Na pewno Wam się spodoba :)



Skończyłeś już nagrywać ostatni sezon serialu „Jessie”. Jak to jest żegnać się z popularnym programem Disney Channel?

Naprawdę smutno mi się żegnać z „Jessie”, ponieważ ten serial był bardzo ważną częścią mojego życia przez tyle lat. Dorastałem z „Jessie”. Zrobiliśmy 101 odcinków. To szaleństwo! Na planie zdjęciowym serialu „Jessie” czułem się jak w domu i nawiązałem tam mnóstwo fantastycznych przyjaźni, ale teraz patrzę w przyszłość i jest ona równie ekscytująca. Dostałem niesamowitą rolę w filmie „Następcy”. Dodatkowo pracuję nad nowym programem Disney XD pod tytułem „The Gamer’s Guide to Pretty Much Everything”. Jest na co czekać!

Film „Następcy” będzie OGROMNYM wydarzeniem! Czy jesteś gotowy na jeszcze większą rozpoznawalność i sławę?

Dla mnie sława to istne szaleństwo. Kompletnie nie jestem na nią gotowy. Nikt nie jest, ponieważ nigdy nie wiadomo, czego się spodziewać po pracy nad projektem. Zupełnie nie wiedziałem, czego mam oczekiwać po zdobyciu roli w serialu „Jessie”. Nie wiedziałem, jak bardzo zmieni to moje życie. A teraz, gdy już tego doświadczyłem wydaje mi się, że mam pewne pojęcie o tym, co się dzieje po wystąpieniu w projekcie, który odniósł sukces. Mam jednak wrażenie, że film „Następcy” będzie wydarzeniem zupełnie nowej klasy. Najwyraźniej trzeba dać się ponieść fali. Tak teraz na to patrzę. I tak zamierzam radzić sobie w życiu, jakie czeka mnie po premierze „Następców”.

Co mógłbyś nam powiedzieć na temat swojej postaci z filmu „Następcy”?

Postać, którą gram w „Następcach” to chłopak o imieniu Carlos. Jak bym go opisał? Carlos jest synem Cruelli de Mon, dobrze nam znanego czarnego charakteru z filmu „101 dalmatyńczyków”. W naszym filmie Carlos to trochę słabeusz. Boi się mnóstwa rzeczy. Dorastał na Wyspie Potępionych i zawsze jest bardzo czujny, bo w przeszłości wiele osób wykorzystało jego słabe strony. Carlos to bystry koleś i zna się na nowych technologiach, więc pomaga grupie na wiele sposobów. Jednak nie można zaprzeczyć, że jest nieco tchórzliwy.

Jak przygotowywałeś się do roli?

Do roli w filmie przygotowywałem się bardzo intensywnie. Najpierw obejrzałem film „101 dalmatyńczyków”. Przestudiowałem ten film od początku do końca. Musiałem poznać sposób myślenia Carlosa, co oznaczało, że musiałem wyobrazić sobie, jak wyglądałoby spędzenie całego dzieciństwa z taką kobietą jak Cruella de Mon. Cruella jest szalona, a to musiało się odbić na Carlosie. Dla takiego dzieciaka jak on dorastanie przy takiej matce musiało być bardzo dziwne. Wiesz co? Naprawdę podobało mi się zagłębianie się w tę postać i odkrywanie tego, co ją ukształtowało. Cały proces przygotowań był dla mnie wyjątkowy, to była naprawdę świetna zabawa.

Wywiad zawiera dość mało pytań, ale odpowiedzi Camerona są bardzo rozwinięte. Mam nadzieję, że Wam się podoba :)

Lubicie Camerona?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyrażajcie swoją opinię, mówcie co u Was, podawajcie nowe informacje-każdy wasz komentarz jest udoskonaleniem bloga :) Ach! Pamiętajcie-nawet jedno słowo motywuje, kochani!