poniedziałek, 5 października 2015

W stylu Minnie

Myszka Minnie to niekwestionowana miłośniczka różu, czerwieni, groszków i kokardek. Na jej stylu wzoruje się multum ludzi-dzieci, jak i dorosłych. Marki odzieżowe tworzą całe kolekcje inspirując się tą niezwykłą postacią. Dziś przedstawię Wam ubrania w stylu Minnie, lub z nią samą, np. w formie nadruku. Po to zapraszam do dalszej części posta!











Powstała również cała, dosyć obszerna kolekcja Cool Club (Smyk). Pokażę tylko najładniejsze-moim zdaniem-produkty. Wszystkie znajdziecie tutaj: *klik*


Raczej to nie dla Was, ale musiałam to pokazać... słodziutkie!



Postanowiłam również specjalnie dla Was stworzyć zestawy w stylu Minnie-na co dzień, elegancki, sportowy, letni i zimowy.

Zacznijmy od wersji eleganckiej.







A dla młodszych...


Zdecydowałam się na połączenie kolorystycznie podobne do stylu Minnie. Dodatkowo charakter myszki dodają groszki na koszuli, oraz kokardki na butach drugiej opcji.

Przejdźmy do kreacji na co dzień.

Jedną z podanych na początku postu bluzek dopasujcie do trampek, które również podałam w tym wpisie. Do tego takie spodnie:


Jest to zestaw dosyć prosty-do szkoły, na miasto, do kina...

Kreacja sportowa (do ćwiczeń itp.). Jedną z koszulek (1, 2 lub 3) dopasujcie do trampek, które podałam wyżej. Do tego takie spodnie:


Oto zestaw na lato:



Kreacja niezwykle dziewczęca, prosta, lecz nie prostacka-sukienka w grochy z czarnym paskiem i czerwoną wstążką na wysokości talii, a do tego krwiste balerinki z kokardką-idealnie w stylu Minnie!

Przyszła pora na stylizację zimową.






Taką czapkę znajdziecie w HOUSIE. Niestety, nie znalazłam jej w internecie. Poszukajcie na placówkach!


To chyba moja ulubiona stylizacja! Miałam problem ze spodniami, bo nie mogłam znaleźć po prostu białych, jednolitych. Oczarował mnie ten płaszcz, jest prześliczny. Cała kreacja jest kobieca, aczkolwiek nie wyzywająca. Jest dosyć elegancka, przede wszystkim za sprawą płaszcza i pikowanych kozaków, z bardzo delikatnie czerwoną wstawką. Za to ekstrawagancki punkt tego ubioru to czapka "Minnie Mouse" w słodkie grochy. Do tego rękawiczki przeszywane błyszczącą nitką.

Podoba Wam się post?
Lubicie myszkę Minnie?
Kupicie coś? :)





















1 komentarz:

Wyrażajcie swoją opinię, mówcie co u Was, podawajcie nowe informacje-każdy wasz komentarz jest udoskonaleniem bloga :) Ach! Pamiętajcie-nawet jedno słowo motywuje, kochani!